17-02-2009

Schoolfoto's

Omdat de schoolfoto's van mijn twee meiden in een 'normaal' album zaten heb ik alvast een begin gemaakt voor een scrapalbum.
De voorkant is naar mijn inzien wel goed gegaan, ik ben alleen niet zo tevreden over de allereerste pagina. Aangezien ik weinig tot geen embellishments wil gebruiken (beschadigingen aan de foto's) lijkt het wel kaal.
Misschien iemand een leuk idee?
Stempelletters: Low Case (Kars)
Papier: K&Compagny


Because the schoolpictures of my girls were in a 'normal' album I made a start for a scrapalbum.
The front went good, but I'm not so happy about the first page. Because I dont want to use (or a few) embellishments (cause of the damage that they can make to the other photo's) it looks kind of boring.
Perhaps you've got a nice idea?




Geen opmerkingen: