22-02-2010

Even bijhouden!

Ik ben de afgelopen weken nogal druk geweest met het ontwerpen en maken van verschillende truien:



De sneeuwsterren zijn afkomstig van: Jessica Tromp
De elandjes zijn van Maria Merlino welke staan op: Associated Content

Ik heb de inspiratie voor mijn scrapkaartjes even verloren en stort me op de truien. Er ligt er nog eentje in de vorm van bollen in de mand en de andere ligt te drogen onder handdoeken.

I've been busy designing sweaters. The one you're seeing is my latest creation.The snowstars are from Jessica Tromp and the mooses are designed by Maria Merlino.
The inspiration for my scrapcards is gone so I'm knitting several sweaters. One is still in the box, the other is drying right now underneath some towels.

1 opmerking:

Esther zei

Hallo JoJo, ik ben via Francien
Op jou blog terecht gekomen, leuk dat jij ook een tilda fan bent, je maakt erg leuk dingen, kom zeker nog eens
aanwaaien, groeten Esther.